Mission Possible

Este un lucru bun sa mergi la tot felul de conferinte. Este mereu un loc unde te poti  masura, te poti cantari prin simplul fapt ca in fata ta stau oameni care au trecut de fricile cu care tu continui sa te lupti sau cel putin vezi oameni care au castigat bataliile pe care tu le pierzi mereu. Astazi in fata a doua mii de oameni a vorbit un om trecut prin viata. Are 85 ani. A urcat pe scena spunand ca este batran, bolnav si obosit. Era normal sa fie asa. Este unul dintre acei misionari in lumea musulmana pentru care batalia cu moartea a fost de mult castigata. Frica mortii nu mai are putere in dreptul lui. Probabil afirmatia ca-si doreste sa moara in bataia unui glont suna ciudat pentru stilul nostru de viata. A vorbit talibanilor si extremistilor Hamas si a facut-o nu o data. A vazut de fiecare data cum dragostea lui Hristos poate opri glontul pe teava, si cum frumusetea cerului poate face ca degetul sa tremure pe tragaci. La finalul discursului sala s-a ridicat in picioare si parca aplauzele nu se mai opreau. Mi-am amintit imediat de o vorba care spune ca toti cei care vor vrea neaparat sa fie influienti se vor compromite pe cand cei care vor alege sa fie credinciosi vor termina prin a fi influienti.  Brother Andrew a fugit  repede lasandu-ne pe toti singuri … doar cu Hristos. Dupa cateva minute toti cei care si-au dorit o astfel de viata, ca misionari in tarile inchise evangheliei, au fost chemati in fata. Au fost zeci de tineri care au pasit acolo. Am ales sa ma duc si eu. Nu pentru ca as vrea sa fiu trimis misionar in Iran sau Pakistan sau Coreea de nord ci pentru ca am vrut sa fiu in mijlocul celor care sunt gata sa moara In numele Dragostei! M-am asezat langa ei si mi-am dorit sa ii pot imbratisa pe fiecare in parte. Daca as fi putut le-as fi cules lacrimile. Nu stiu daca pasiunea lor a omorat comfortul meu dar cel putin am simtit ca acesta a primit o lovitura grea.

Leave a Reply

